4. september 2010

Sügiskülm



Erakordselt külm september on. Toas on mõnus 10 soojakraadi, mina olen rahul. Nunii, on taas kooliaeg ja tõepoolest olen jälle ülikoolis. Seljataga on aktus ja tuutoritund (3 tundi tuttavat jura), bioloogide lõkkeõhtu ja keskkonnatehnoloogide tutvumisõhtu. Uusi tuttavaid on, loodetavasti varsti ka uusi sõpru. Hetkel muid muresid pole kui raha, see neetud raha. Viimast palka pole ikka kätte saanud, aga järgmisest nädalast muutub olukord kardinaalselt.
Saan kätte nii õppelaenu kui saamata jäänud palga. Ja elu on jälle ilus! Raisk.

Nüüd olen jalgrattur, selle asemel et olla mopeedur. Parem ongi, trenn kulub ära. Sest 4. juulil 2011 lähen armeesse, tapa pioneeripataljoni. Ausalt öeldes enam väga ei tahagi minna ajateenistusse, vanust juba niipalju ja vaba aega ka ei ole, pigem veedaks selle aasta eluga edasi minnes. Jõgeva komisjon oli ka ilmselgelt korrumpeerunud, neil oli käsk kõik läbi lasta, 35-st inimesest üks saadeti edasistele uuringutele ja ülejäänud said läbi, olime seal Rauliga. Ma tema tervisehädadega kursis pole, aga mul olid nt:
  • südame sinusoidne arütmia
  • lampjalad
  • kehv nägemine
  • veres mingi ebanormaalne asjandus
  • muud jäsemete kaasasündinud väärarendid (wtf)
Ikkagi totaalselt kõlblik. Omavahel tegime nalja, et siit komisjonist saab pime ja jalutu ka läbi.

A mis seal ikka. Olen tagasi Tartus, kus elu on ilusam kui mujal meie maal. Õlu voolab ojadena (või noh, niredena), pelmeenimäed on kõrgemad kui Mount Everest ja rahvast on öösel linnas rohkem kui jaapanlasi metroos.

Pelmeenid - jumalate toit

Hetkel tahetakse mind kluppi kaasa võtta, aga ma blokin. EI klubidele. Lihtsalt. Ei taha. Aga varsti Katu poole ja seal ma saan ilmselt kõrgema taseme moosimist. Pean tugev olema...

Ahjaa, Kiviräha Rehepapp lõppes väga mõttetult, üldse väga sisutu raamat... Ei tea, mille pärast teda küll armastatakse? Müsteerium-müsteerium.

Aidaa!

***

4 kommentaari:

katu... ütles ...

Aga sa ei olnud piisavalt tugev, et lõpuni blokkida:D

Kiku ütles ...

Oh, peaks ka Jõgeva komisjoni minema. :D

Mõnus sügis on küll.
Kuule, kas see on su esimene Kivirähki raamat või mitmes?

Raul ütles ...

Vastuvõeti, hädadeks olid kergelt lampjalad ning rasvumus. Mõnes mõttes oli isegi hea, et arstlik komisjon, saad teada, et kui midagi viga on kui ise ei viitsi käia nende arstide juures. Kuid jh tundub, et liiga kergelt lastakse läbi. Nt. tüübid lähevad teenistusse ning siis kuu-paari pärast jõuavad laatsaretti ning saadetakse koju, kuna selgub, et nad pole võimelised läbima seda.

Aveli ütles ...

Mul üks tuttav läks sõjaväkke, oli mingi kuu aega..jäi ma ei tea millesse haigeks, siis avastati, et tal tõesti on midagi viga..maoga vms. ja oli kaks kuud tlnas haiglas, ära ka sealt ei saand, sest sõjaväest öeldi, et võtavad siis peale kui tlna asja on..aga jah, liiga kergelt ei tohiks lasta ja..jätab päris kõva jälje tervisele.