10. mai 2011

Fakk jee

Osama on surnud, Will abiellus Kate'ga, just nagu muinasjutt - paha on surnud ja prints saab oma eide. Aga mina olen ikka sama jorss nagu ikka. Muidugi eelmisest postitusest on möödas umbes 100-150 selkupilkut ja muud toredat.

Ammu pole kirjutanud blogisse ja ei oskagi kohe midagi mõistlikku öelda... 55 päeva pärast hommikul kell 10 on Tapale minek, arvatavasti 11 kuuks. Olen siis jaoülem või midagi.

Muidu jah, kui keegi veel seda blogi loeb siis just need inimesed kellega ma koos midagi teinud olen, nii et väga mõtet ei ole vist pikemalt kirjutada viimase poole aasta sündmustest.

Lühikokkuvõte ikkagi: magic ühikas x10, magic tammes x10, õlu, vähene väljaskäimine, muidugi Merlega hängimine pea igal nädalavahetusel, remont Jõgeval...

A pohh, ma kirjutan lihtsalt mida täna tegin. Ärkasin üles enne äratust, mõtlesin et on küll magatud. Arvuti tööle ja muidugi feissbuuki mängima. Siis hommikusöögiks veel pühapäevast üle jäänud 6teist kannu pannkook ja suits. Varsti oligi kell 3 ja ema helistas et mind pubisse kutsuda (viimastel nädalatel on iga päev nii, ja asi pole joomisega üldse seotud). Väntasin sinna ja sõin päevaprae ja magustoidu. Kõht punnis ees, kimasin siis Selkusse. Võtsin õlut ja vorsti. Nüüd siis siiamaani tiksun jälle niisama, mõtlen et homme sõidan Jõgevale ehk siis tegelikult Eristverre.

Palav on ka nii et lasen deodokat kaenla alla veits. Tsau.

***

5 kommentaari:

Lillu ütles ...

Pikemalt pead kirjutama, SiltZZZ. Ma küll loen su blogi väga hea meelega, aga sinuga koos ma küll mitte midagi teinud pole ... kui täpne olla, siis ma pole sind juba umbes aasta näinudki. Nii et hakka aga täpsemalt üles märkima, millega sa päevast päeva tegeled, sest ma tahan teada !

:)

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
About Bali ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
risioja ütles ...

Very interesting blog, thanks tracker.