20. september 2013

Hahaa!

Nonii, kord aasta jooksul võib ju kirjutada ka. Kusagilt blogistatistikast lugesin, et see blogi on väärt midagi 300 taalaga. Ostuhuvilisi on? Keegi?

Nagu ikka, pole aasta jooksul habemekasv erilist arengut läbi teinud.

Käisin koolis, nagu ikka. Sain ka päris korralikke hindeid. Seda muidugi ainetes kus ka kohal käisin ja õppisin.

Suvel panin toru. Majesteetlikus TR Ehituses sai trassimees oldud. See tähendab seda, et Palamuse rahvas saab nüüd kuivkäimla asemel 21. sajandi alternatiivi kasutada. Kurta saab ainult eraelu absoluutse puudumise ja pideva mäluka üle (mälukas väsimusest - kujutage ette).

On alanud uus kooliaasta, seekord siis juba kolmas, vat ei olegi nii kaugele veel jõudnud :) Tore pole muidugi see, et pean leidma 10 päeva jooksul bakatöö juhendaja, paika panema teema ja kirjutama 3 lehekülge bakatööst... Lisaks on mul 6 ainet, mis on mingil moel füüsika: merefüüsika, geofüüsika, füüsikalise maailmapildi alused, keskkonnadosimeetria ja kiirguskaitse, tahke maa füüsika ja selline tore asi nagu keskkonnafüüsika praktikum. Viimases olen ma ainus osaleja :) Tädi tegi siis ettepaneku et teeme kaks praktikumi korraga sama ajaga, mis kuluks ühe jaoks. Oleks okei, kui ma midagi jagaks ka füüsikast ja matemaatikast... Kahjuks oli gümnaasium ammu-ammu ja ei oska isegi aritmeetilist keskmist võtta ja iga praktikumiülesanne kubiseb valemitest ja võrranditest. Mitte et ülejäänud füüsikad paremad oleksid.


Igatahes... Viimasel ajal on see koolistress ikka jube olnud, magada ei saa korralikult ja nii edasi-tagasi...

Ahjaa, üks aine mulle meeldib: insenerigraafika. See on siis 3d mudelite ja jooniste loomine vastava tarkvaraga. Meeldib, sest juba varajases nooruses möllasin 3d programmidega ja lõin ka kaarte 3d mängudele jms. Oi kui palju hobisid mul vanasti oli... nüüd olen täitsa kuivik.

Wat do?

***


Kommentaare ei ole: