23. august 2015

Oli keeruline leida nupukest, millest alustada uut postitust...

No tegelikult ma ei leidnudki seda, aga editisin suvalist vana posti ja tekkis nupuke nimega 'New Post'.

Siin ma siis olen. Jälle mitu aastat hiljem, veelgi mandunum kui varem. Eelmise posti ajal kurtsin füüsikaainete üle :) Neid tuli veelgi juurde. I wasn't prepared for this. Bioloogia oli keemia, KKT oli füüsika. Ma tahtsin õppida bioloogiat, elusorganismide funktsioone ja whatnot, mitte protsesse mis neid meie Universumis koos hoiavad ja molekulaartasandil mõjutavad.



Tagantjärgi vaadates on see kõik sissejuhatus. Eelteadmised, mõistmaks keerukamaid protsesse rakutasandilt madalamalt alustades. Olin loll ja tahtsin kohe asja juurde asuda. Veidi enne teistkordset vabatahtlikku eksmatti sain aru, et teadused on neile, kel on reaalne soov ja iha pürgida parimaks omal alal. Ma ei tahtnud olla mingi teisejärguline n-ö. pingiteadlane. Kuna laiskuskoefitsient on minu puhul kõrge, siis ealeski poleks ma leidnud motivatsiooni elada iga hetk oma erialase teaduse nimel.

Sestap see kool lõpuks ka pooleli jäi.

Kui vaid leiaks motivatsiooni teha ka muud peale palgatöö, oleks elu joondus, nagu pioneeride rivi õhtusel rivistusel. Töö kurnab, teeks palju muudki peale selle. Aga kui jalg ei tatsu, no siis suu ikka matsub. Kaalun 12 kg rohkem kui ajateenistuse ajal, mil oli hea söök (just sai 90kg). Ime! Muidugi pugin igal õhtul mingit rasvarikast nänni, a see selleks.

Täiskasvanu olla on raske. Hobbies, pls come back... free time, where art thou...

***

Kommentaare ei ole: